معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: تاکنون در استان به ۸۰ طرح اشتغال روستایی ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت پرداخت شده است.

️به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ ناصر شفیع آبادی معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جلسه کارگروه اشتغال افزود: ۶۹۰ طرح اشتغال روستایی دیگر هم برای دریافت یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است.

به گفته شفیع آبادی، این تعداد طرح برای ۲ هزار و ۴۵ نفر در روستا‌های استان قزوین، اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در حوزه اشتغال فراگیر نیز ۵۳ طرح به میزان ۴۸۰ میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است که برای یک هزار و ۱۳ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

وی گفت: به دلیل حجم بالای پرونده‌ها و تعداد محدود کارشناسان هنوز گزارشی از پرداختی‌های بانک‌های عامل در طرح فراگیر به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال نشده است.

وی با اشاره به تفاوت طرح اشتغال روستایی و فراگیر گفت: در طرح‌های روستایی که به ۳۰ رسته تعیین شده اند و شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر یا نواحی صنعتی را نیز شامل می‌شوند تسهیلاتی با بهره ۶ و ۱۰ درصد پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین افزود: تسهیلات اشتغال فراگیر نیز به ۱۵ رسته متفاوت در نقاط مختلف استان با سود ۱۸ درصد و یارانه ۲ تا ۱۷ درصدی پرداخت می‌شود، ولی شرط اصلی در پرداخت‌ها بهره برداری از طرح ارائه شده است.

انتهای پیام/

برگزاری جلسه کارگروه اشتغال در استان قزوین

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.