به دنبال حملات هوایی امروز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گروه‌های مقاومت چندین راکت به طرف شهرک‌های نزدیک به این منطقه شلیک کردند.

شليک چند راکت به طرف شهرک هاي صهيونيستي نزديک نوار غزهبه گزارش حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد گروه‌های مقاومت چند راکت به طرف شهرک‌های نزدیک نوار غزه شلیک کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز گزارش داد بنابر اعلام ارتش اسرائیل، زنگ هشدار ضدهوایی رژیم صهیونیستی روز سه شنبه برای چهارمین بار در جنوب سرزمین‌های اشغالی طنین انداز شد.

رسانه‌های صهیونیست نیز اعلام کردند در حالی که صبح امروز فقط خمپاره از نوار غزه به طرف شهرک‌های نزدیک نوار غزه شلیک می‌شد، اکنون شلیک موشک‌ها از این منطقه آغاز شده است.

نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، حماس را مسئول حملات دانست و مدعی شد به شدت به این اقدامات پاسخ خواهد داد. ارتش اسرائیل نیز از شهرک نشینان نزدیک نوار غزه خواست در فاصله نزدیک به پناهگاه‌ها باقی بمانند.

همچنین در خبری دیگر رسانه‌های اسرائیلی به نقل از سازمان‌های امنیتی این رژیم تاکید کردند روز داغ و خشونت باری در انتظار نوار غزه خواهد بود.

این در حالی است که منابع فلسطینی امروز از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت فلسطین در غزه خبر دادند. رژیم صهیونیستی در جدیدترین حمله خود به نوار غزه، پایگاه «بدر» مقاومت فلسطین را هدف قرار داد.

خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی ۳۵ موضع را در نوار غزه هدف حمله قرار داد و این حمله را " شدیدترین حمله هوایی در چهار سال اخیر" دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار