تیمور داداشی آبکسری رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: طرح اتصال شهرهای تحت پوشش شرکت به سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ برای ارائه خدمات بهینه به مشترکان و کاهش زمان حوادث از پارسال در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه شهرهای ساری، میاندورود، نکا، بهشهر و گلوگاه تاکنون به طرح متمرکزسازی سامانه ارتباط مردمی پیوستند ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال شهرهای تحت پوشش آبفاشهری مازندران به این سامانه متصل شوند.
رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه تمامی تماسهای مشترکین تا حصول نتیجه از طریق این مرکز پیگیری میشود، ادامه داد: مشترکین این شهرها میتوانند از طریق خطوط ایرانسل، همراه اول و تلفن ثابت با این سامانه تماس گرفته و هر گونه انتقاد، نظرات و اتفاقات در بخش آب و فاضلاب شامل شکستگی، نشتی، ترکیدگی کنتور و انشعاب، افت فشار و یا قطع آب را به صورت شبانه روزی به کارشناسان ۱۲۲ اطلاع دهند.
وی، پیگیری مشکلات مردمی، اجرای سیستم منسجم برای مدیریت بر فعالیتهای کارشناسان اتفاقات و ارایه خدمات غیر حضوری را از جمله مزایای متمرکز سازی سامانه ارتباط مردمی اعلام کرد و گفت: کارشناسان این سامانه در تماس تلفنی با مشترکان، سطح رضایتمندی آنان از نحوه برخورد کارشناسان، پاسخگویی، زمان رفع حادثه را نیز ارزیابی میکنند.
انتهای پیام/ک