برنامه‌ی رادیویی «روی خط باشید» فردا نهم خرداد ماه مشکلات زیست محیطی استان را بررسی می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ در این برنامه پسندیده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان برای پاسخگویی به سئوالات مخاطبان در استودیو رادیو قزوین حضور خواهد یافت.

مخاطبان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۹ و ۲۵ دقیقه فردا سئوالات خود را درباره موضوع برنامه با شماره‌ی ۳۳۶۶۲۰۲۶ مطرح کنند.

برنامه «روی خط باشید» به تهیه کنندگی عابدینی فر به مدت ۲۵ دقیقه هر روز به جز ایام تعطیل از رادیو قزوین پخش می‌شود.

همچنین برنامه رادیویی «زنگ نشاط» بعد از ظهر امروز به موضوع ورزش بانوان می‌پردازد؛ که شنوندگان رادیو قزوین می‌توانند ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه از طریق شماره تلفن ۳۳۶۶۲۰۲۶ مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را در این باره مطرح کنند.

برنامه رادیویی کلبه مهر هم هر روز ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.

این برنامه چهارشنبه ۹ خرداد با موضوع قوانین نفقه با حضور امیر حصاری وکیل پایه یک دادگستری،  پنجشنبه ۱۰ خرداد با موضوع شیوه‌های آموزش بخشندگی به فرزندان با حضور زهرا چگینی روانشناس، شنبه ۱۲ خرداد با موضوع آموزش انجام دادن کار‌های گروهی به فرزندان با حضورفرامرز زارعی کارشناسی ارشد روانشناسی پخش می‌شود.

همچنین این برنامه یکشنبه ۱۳ خرداد به موضوعات وصایای حضرت علی (ع) به فرزندان و خانواده با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی مدرس حوزه علمیه و دوشنبه ۱۷ خرداد به بهره گیری خانواده از شب‌های قدر با حضور زهره کریمی مدرس حوزه علمیه می‌پردازد.

همچنین برنامه میزگردی پژواک روز شنبه ۱۲ خرداد ماه به موضوع «مدیریت زمان و زمانشناسی» می‌پردازد که دکتر حاجی کریمی کارشناس مدیریت و خانم شکوه فر کارشناس حوزه در این برنامه حضور خواهد یافت.

برنامه رادیویی «پژواک» به تهیه کنندگی محمدعلی مختاری به مدت ۴۵ دقیقه روز‌های شنبه ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه از رادیو قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/

پخش برنامه رادیویی «روی خط باشید» از رادیو قزوین

برچسب ها: محیط زیست ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.