سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان میزان رطوبت امروز، سه شنبه 8 خرداد ماه در شهرستان ماهشهر را 82 درصد اعلام کرد.

محمد سبزه زاری، سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع پدیده شرجی در برخی شهرهای استان بیان کرد: میزان رطوبت امروز در هندیجان 80، کشاورزی اهواز 60 و اهواز 41 درصد بود.

وی با بیان اینکه تداوم استمرار جریانات جنوبی از دیروز آغاز شده و تا روز پنجشنبه هفته جاری نیز به تناوب ادامه خواهد داشت، اذعان داشت: شرایط فعلی سبب افزایش رطوبت نسبی به ویژه در مناطق ساحلی استان می گردد.

سبزه زاری تصریح کرد: از اواخر وقت امروز تا اواخر وقت چهارشنبه نیز وقوع رگبارهای خفیف و پراکنده در ارتفاعات پیش بینی می شود و شاهد کاهش دید ناشی از گرد و غبار در مناطق غربی جنوبی غربی و مرکزی نیز خواهیم بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته امیدیه با 45.8 و ایذه با 17.8 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده اند و تغییرات دمایی هوای اهواز بین 45 و 29 درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، افزایش دما پدیده غالب جوی خوزستان در هفته جاری است و دمای هوای برخی نقاط استان به حداکثر 46 تا 47 درجه سانتیگراد می رسد.

انتهای پیام/گ

وقوع پدیده شرجی در خوزستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.