شمار افرادی که با علائم مسمومیت به مراکز درمانی کلاردشت مراجعه کردند به ۳۰۹ نفر رسید.

مراجعه ۳۰۹ نفر به مراکز درمانی کلاردشت براثر مسمومیت/  مسومیت در کلاردشت ادامه داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران محسن اعرابی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۳۰۹ نفر تاکنون با علائم مشابه مسمومیت علاوه بر مراکز درمانی و دولتی کلاردشت به مطب‌های خصوصی شهر و درمانگاه‌ها مراجعه کردند که از این تعداد ۳۰۴ نفر به صورت سرپایی درمان و ۵ نفر نیز پس از بستری شدن و انجام اقدامات درمانی ترخیص شدند.

وی با اشاره به بارندگی‌های شدید روز‌های اخیر در کلاردشت گفت:کارشناسان شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی اکنون در منطقه مستقر هستند و اصلاحات لازم را برای ایمنی آب آشامیدنی بعمل آوردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه کلرسنجی به صورت کامل در سیستم شبکه آبرسانی این شهرستان در حال انجام است افزود:کارشناسان مرکز عملیات بحراندانشگاه علوم پزشکی استان پس از دریافت گزارش‌های اولیه در منطقه حاضر شدند و  از بیماران و منابع آب آشامیدنی شهرستان کلاردشت نمونه گیری‌ کردند.

وی افزود: نمونه ها برای ﺑﺮرسیﻫﺎی بیشتر به  آزمایشگاه مرجع در تهران ارسال شد کهبه محض دریافت نتایج اطلاع رسانی می شود.

اعرابی افزود: مراجعه کنندگان هنوز با علائم بیماری گوارشی که شاید علت ویروسی داشته باشد به مراکز درمانی مراجعه می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر رعایت بهداشت فردی افزود: شست و شوی دست‌ها با آب و مایع ضد عفونی کننده  قبل از غذا خوردن و بعد از استفاده از سرویس های بهداشتی در پیشگیری بسیاری از بیماری‌ها موثر است.

انتهای پیام /ر

افزایش شمار مسمومیت در کلاردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.