پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ناهماهنگی میان بازیکنان خط دفاع تیم ملی نگران کننده است.

نکیسا: ناهماهنگی خط دفاع تیم ملی نگران کننده استنیما نکیسا پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شکست تیم ملی ایران برابر ترکیه اظهار کرد: بازی تدارکاتی خوبی بود و نقاط ضعف تیم ملی در این بازی مشخص شد و فقط یک مقدار ناهماهنگی خط دفاع تیم ملی نگران کننده است که امیدوارم این نقطه ضعف در جام جهانی روسیه کار دستمان ندهد.

او ادامه داد: فضای خالی زیادی در قلب دفاع تیم ملی وجود داشت و شجاعی مجبور می‌شد برای کمک به دفاع بازگردد و همین امر باعث شد که هافبک بازیساز تیم ملی ترکیه به راحتی به هم تیمی‌های خود پاس بدهد تا آن‌ها گل بزنند.

تجربه سید جلال حسینی به درد تیم ملی می‌خورد

  • نکیسا درباره راهکارش برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی روسیه تصریح کرد: قصد دخالت در لیست تیم ملی ندارم، اما به نظرم سید جلال حسینی و وریا غفوری به درد تیم ملی می‌خورند و آن‌ها می‌توانند نقاط ضعف خط دفاع را پوشش بدهند. تجربه سید جلال حسینی می‌تواند در جام جهانی کمک حال تیم ملی باشد و پیشنهادم به کی روش این است که این بازیکن را به تیم ملی دعوت کند.

بیرانوند در دریافت گل‌ها مقصر نبود

دروازه بان اسبق تیم ملی درباره عملکرد بیرانوند در بازی برابر تیم ملی ترکیه گفت: بیرانوند در خوردن گل‌ها مقصر نبود. حتی او در زمان دریافت گل دوم جای گیری خوبی داشت و مهاجم تیم ملی ترکیه هوشمندانه گل به ثمر رساند.

او درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی برابر یونان و لیتوانی اظهار کرد: یونان تیم قدرتمندی است و از رنکینگ بالایی در میان تیم‌های اروپایی برخوردار است. امیدوارم این تیم با نفرات اصلی اش برابر تیم ملی کشورمان قرار بگیرد تا محک خوبی برای ملی پوشان باشد. لیتوانی هم یک تیم اروپایی پیشرفته است که امکانات خوبی در اختیار دارد و بازی دوستانه با این تیم می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد. البته بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان در شان تیم ملی نبود.

نکیسا درباره همگروهی تیم ملی ایران با مراکش، اسپانیا و پرتغال بیان کرد: حریفان تیم ملی در جام جهانی قدرتمند هستند و تیم ملی بازی‌های سختی پیش رو دارد و فقط می‌توانیم برای ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها آرزوی موفقیت کنیم.

دروازه بان اسبق تیم ملی درباره تفاوت جام‌های جهانی 2014 با 2018 گفت: فوتبال در جهان پیشرفت کرده است و همه تیم‌های حاضر در جام جهانی از لحاظ فیزیکی و تاکنیکی شرایط بهتری پیدا کردند و تیم ضعیفی در جام جهانی وجود ندارد. امیدوارم تیم ملی کشورمان بتواند با رفع نقاط ضعف خود حضور مقتدرانه در این رقابت‌ها داشته باشد.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار