سامانه ثبت شکایات مبتنی بر مکان‌نمای جغرافیائی با هدف تقویت نظارت بر ارائه خدمات در حوزه ICT، اطلاع از کمیت و کیفیت فعالیت خدمات‌دهندگان و ارتقای این سیستم با رویکرد توسعه نظارت مردم راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،الهامی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ویژگی متمایز این سامانه، رصد میزان شکایات ثبت شده از اپراتور‌ها یا سایر شرکت‌های خدمات‌دهنده به صورت بر خط بر روی نقشه‌های جغرافیائی است.

وی افزود: این امکان تاثیر مثبتی بر پاسخگوتر شدن شرکت‌ها و ایجاد شفافیت بیشتر درباره عملکرد آن‌ها داشته و در ارزیابی مردم از اپراتور‌ها یا سایر شرکت‌های خدمات‌دهنده تاثیرگذار خواهد بود.

الهامی گفت:کمک به مکان‌یابی موقعیتی که مشترک به گزارش‌دهی درباره وضعیت آن پرداخته است یکی دیگر از ویژگی‌های این سامانه است که براساس آن اگر در نقطه‌ای از یک جاده بین شهری نیز، اتصال به شبکه تلفن همراه، دچار نقصان یا قطعی شود کاربر به سادگی می‌تواند با جانمایی آن در این سیستم، به ناظر یا اپراتور برای حل آن کمک کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: چند رسانه‌ای بودن و قابلیت انتقال متن، صوت، تصویر و ویدئو برای شفافیت بخشیدن بیشتر به اطلاعات و آسوده‌تر شدن تعامل مخاطبان برای انتقال پیام مورد نظرشان از ویژگی دیگر این سامانه است.

وی گفت: سامانه جامع رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات شبکه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات و اپلیکیشن تحت آندروید موبایلی آن بر روی پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به نشانی cra.ir قابل دسترس می‌باشد.

انتهای پیام /ی

چند رسانه‌ای بودن و قابلیت انتقال متن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار