مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در دیدار با فرماندار سروآباد از احداث سه پروژه ورزشی در این شهرستان با اعتبارات استانی در سال جاری خبر داد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حامد جولائی در دیدار با فرماندار سروآباد از احداث سه پروژه ورزشی در این شهرستان با اعتبارات ملی و استانی در سال جاری خبر دادوگفت:شهرستان سروآباد در بخش ورزشی دارای پتانسل‌ها و استعداد‌های خوبی است که با دارا بودن یک شرایط مطلوب باید زیر ساخت‌های آن تقویت شود.
وی افزود: احداث سه پروژه ورزشی امسال در دستور کار قرار گرفته است و ساخت آن‌ها هر چه زودتر آغاز خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: با توجه به شرایط اقلیمی مناسب برای قایقرانی آب‌های خروشان در شهرستان سروآباد نخستین کمپ این رشته جذاب ورزشی از محل اعتبارات استانی احداث می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: مشاور احداث طرح کمپ تعیین شده است که کارشناسان اداره کل و شهرستان سروآباد در حال انتخاب زمین مناسب برای ساخت این پروزه ورزشی هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: منطقه اورامان دارای بیشترین سکنه و جمعیت در شهرستان سروآباد است که از داشتن یک سالن و مکان ورزشی محروم می‌باشد که با برنامه ریزی صورت گرفته یک سالن سقف بلند ورزشی با ۲۵۰۰ متر مربع از محل اعتبارات استانی احداث خواهد شد.
حامد جولائی از ادامه احداث زورخانه سروآباد خبر داد و گفت، امسال ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده برای ادامه ساخت زورخانه ان شهرستان در نظر گرفته شده است.
جولائی در پایان اظهار کرد: شهرستان سروآباد با دارا بودن بیشترین جمعیت روستایی با همکاری فرمانداری برنامه‌ها و فعالیت‌های شاخصی در بخش زیر ساختی و برگزاری مسابقات و جشنواره را در سال جاری در نظر داریم که به بهترین نحو آن‌ها را اجرا کنیم.

انتهای پیام/م

 احداث زورخانه سروآباد   با اعتبار 700 میلیون تومان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.