معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی و بالاتر می‌توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را به اول تیرماه سال ۹۷ تغییر دهند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رحمان علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با نیرو‌های مسلح و ایجاد ظرفیت آموزشی محدود برای اعزام به خدمت به تاریخ یکم تیرماه سال جاری، تمام مشمولان فارغ التحصیل مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور و آبان ماه ۹۷ هستند، در صورت تمایل به اعزام به خدمت در اول تیرماه سال جاری، از طریق دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+۱۰) اقدام کنند.

وی با بیان این مطلب که ظرفیت ایجاد شده، صرفا مربوط به تاریخ اعزام اول تیرماه است، افزود: متقاضیان می‌توانند نتیجه درخواست خود را ظرف ۴۸ ساعت از طریق دفاتر مذکور پیگیری کنند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: ثبت درخواست تعجیل از طریق دفاتر (پلیس +۱۰) امکان پذیر است و به علت محدودیت ظرفیت، درخواست‌هایی که زودتر ثبت شده اند در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

اعزام زودهنگام فارغ التحصیلان دانشگاهی به سربازی امکان پذیر شد

برچسب ها: سربازی ، نظام وظیفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۳ تير ۱۳۹۷
انشالله مشکلات به خوبی برطرف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
فقط غایبین بیش از 8 سال میتوانند غیبت سربازی خود را بخرند و معافیت دائم بگیرند و سایرین با داشتن چند روز غیبت نمیتوانند از این مزایا برخودار باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
خیلی خوبه منم اعزام هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
خداروشکر اینجوری خیلی عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
چرا خرید خدمت را گرون کردید کسی که توان خرید نداره چیکار کنه در صورتی که دکترا رو دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
با سلام . سازمان نظام وظیفه خرید غیب سربازی را برای افراد زیر 8 سال غیبت را فراهم نماید . تا فرزندان ماهم بتوانند مانند مانند فرزندان پول داران از نعمت معافیت بهرمند گردیدند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
با سلام . کسانی که 8 سال از ایران فرار کرده و غیبت نموده و به تفریح و یا غیره در خارج مشغول بودند . در سالهای اخیر با پرداخت پول به سازمان نظام وظیفه تشویق شده و معافیت دائم گرفتند . در صورتی جوانانی با دور روز یا چند روز غیبت از دانشگاه اخراج و به خدمت سربازی بردند .حال این حوانان فرزند ایثاگر 28 ماه باشد و یا فرد عادی .
آخرین اخبار