رییس اداره ورزش و جوانان ریگان گفت: به زودی 5 خانه ورزش روستایی در این شهرستان راه اندازی می شود.

5 خانه ورزش روستایی در ریگان راه اندازی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن زاهدی، رییس اداره ورزش و جوانان ریگان امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ریگان با موضوع اوقات فراغت تابستان گفت: مجوز راه اندازی 5 خانه ورزش از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برای شهرستان ریگان اتخاذ شده است که به زودی در ریگان راه اندازی می شوند.

وی با اشاره به اینکه این خانه های ورزش روستایی در اختیار دهیاری ها قرار می گیرند، افزود: این خانه ها در رشته های تنیس روی میز، دارت، تاتامی و فوتبال دستی فعالیت خواهند کرد.

زاهدی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در صورت آماده سازی سالن های امام علی (ع) و فجر این شهرستان به صورت مجتمع ورزشی، از آنها در ایام تابستان در طرح اوقات فراغت جوانان ورزش دوست استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه پر کردن اوقات فراغت می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی ایفا کند، یادآور شد: هم اکنون طرح ثبت نام آکادمی فوتبال در شهرستان آغاز شده است .

زاهدی گفت: طرح اکادمی و استعداد یابی بسکتبال با همکاری آموزش و پرورش و هیئت بسکتبال این شهرستان در دو بخش بانوان و آقایان انجام می شود.

وی از راه اندازی رشته های والیبال، ژیمناستیک و اسکیت در این شهرستان با حضور مربیانی از شهرستان های استان خبر داد و افزود: با راه اندازی این رشته ها می توان اوقات فراغت جوانان این شهرستان را به خوبی در ایام تابستان پر کرد.

زاهدی به برگزاری مسابقات جام رمضان در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در این رقابت ها بیش از 240 نفر درگیرند.

انتهای پیام/ب

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ریگان با موضوع اوقات فراغت تابستان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار