مدیرگروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی گفت: در ۱۰ روز نخست ماه مبارک رمضان ۴۸۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در استان معدوم شد.

معدوم سازی مواد غذایی فاسد در خراسان شمالیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  نوروزیان مدیرگروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان این که در ده روز نخست ماه مبارک رمضان ۴۸۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در استان معدوم شد، گفت: در این مدت ۶۱۳ مورد بازدید از مراکز تهیه، عرضه و فروش مواد غذایی در استان انجام شده است.

وی افزود: در این مدت ۷۵ مورد بازدید از اماکن عمومی و ۸ مورد بازدید از اماکن بین راهی توسط کارشناسان بهداشت محیط به عمل آمده است.

نوروزیان اظهار کرد: در این بازدید‌ها ۳۸۶ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل و ۴۲ مورد نمونه برداری از مواد غذایی سنتی انجام شده است.

وی افزود: در این مدت به ۱۸ مورد شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۰، ۲۳ مورد گزارش متفرقه مردمی رسیدگی شده و همچنین با ۸ دستفروش دوره گرد هم برخورد شده است.

مدیرگروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی گفت: در بازرسی‌های انجام شده برای ۱۱ مورد از مراکز، اخطاریه بحرانی و غیر بحرانی صادر شده است.

انتهای پیام/ ب 

کشف و معدوم سازی ۴۸۱ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.