وقوع رعد و برق شدید در غرب آلمان، موجب مصدوم شدن دو زن که مشغول سلفی گرفتن بودند، شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از وبسایت ای بی سی نیوز، دو زن جوان روز گذشته (دوشنبه) در هنگام سلفی گرفتن در شهر «بوخوم» در غرب آلمان بر اثر وقوع رعد و برق، مصدوم شدند.

سخنگوی پلیس بوخوم اعلام کرد که این زنان که 21 و 23 ساله هستند با لباسهای پاره در منطقه «واتنشید» روی زمین پیدا شدند. حال یکی از این زنان وخیم است و هم اکنون در بیمارستان تحت مراقبتهای درمانی قرار گرفته است. زن جوانتر که وضع بهتری دارد، به پلیس گفت که هیچ چیز از حادثه ای که اتفاق افتاده به خاطر نمی آورد فقط می داند که مشغول راه رفتن با دوستش و در عین حال عکس گرفتن بوده است.

به دنبال گرم شدن غیرمعمول هوا در ماه جاری میلادی در آلمان، در روزهای اخیر در غرب این کشور توفان های بسیار سهمگینی رخ داده است. سیلاب هایی به بزرگی 1.6 متر روز یکشنبه در بخشهایی از جاده های مرکز آلمان جاری شد. نیروهای آتش نشانی همچنین دو زن را که در داخل اتومبیل خود در گل و لای گرفتار شده بودند، نجات دادند. بر اثر وقوع این توفان وحشتناک در آلمان تاکنون دهها پرواز در فرودگاه فرانکفورت لغو شده است.

کارشناسان هواشناسی پیش بینی کرده اند که دمای هوا در این هفته در آلمان به 33 درجه سانتی گراد خواهد رسید و بالا رفتن رطوبت هوا احتمال وقوع توفان های تابستانی را افزایش می دهد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار