فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا گفت: قرآن می‌تواند جمهوری اسلامی ایران را به جایگاهی برساند که اگر دنیا ایران را تحریم می‌کند مانند فولادی است که هرچه به او ضربه بزنند محکم‌تر شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی شامگاه دوشنبه در حاشیه برنامه محفل با انس قرآن در نطنز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: هرچقدر توجه به قرآن در بین سربازان اسلام بیشتر شود موفقیت آنان و رعایت شئون بیشتر خواهد بود و حتی در نبردهای خود با دشمن هم خود قوانین الهی را رعایت و شئون اسلامی را رعایت می‌کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا تصریح کرد: امروز فاصله گرفتن از قرآن به معنای زاویه گرفتن از اسلام است و ما می‌بینیم که تکفیری‌ها که به‌ظاهر قرآن را می‌خوانند در زمان موارد زیادی هستند که همچون زمان مولا علی در بین خوارج قرآن رواج داشت اما عمل به قرآن فراموش می‌شد و امروز وهابی‌ها کسانی هستند که قرآن را نمی‌شناسند و به قرآن عمل نمی‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد، قرآن می‌تواند جمهوری اسلامی ایران را به جایگاهی برساند که اگر دنیا ایران را تحریم می‌کند مانند فولادی است که هرچه هر چه به او ضربه بزنند محکم‌تر شود و این نظام هم به برکت قرآن روزبه‌روز مستحکم‌تر می‌شود و نظام ما به کوری چشم دشمنان و به فضل الهی از این تحریم‌ها سربلند خواهد بود.

امیر اسماعیلی خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که در نطنز اتفاق افتاد ساقط شدن پهبادی بود که طول موشک منهدم‌کننده با پهباد یک اندازه بود و این اتفاق در کنار معادلات نظامی در دنیا بی‌نظیر بود و این نشانه قدرت ماست که به برکت قرآن، مودت، اخوت و ولایت است.

انتهای پیام/م

برنامه محفل با انس قرآن در نطنز

برچسب ها: قرآن ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.