به منظور گسترش همکاری و فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف تفاهم نامه ای میان مرکز عمومی وزرات نیرو مرکز مدیریت محیط وتوسعه پایدار شهرداری منعقد شد.

امضای تفاهم‌نامه در راستای اصلاح الگوی مصرف و استفاده از انرژی های تجدیدپذیربه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزرات نیرو؛ به‌منظور گسترش همکاری، تبادل تجربیات آموزشی پژوهشی و ارتقای آگاهی‌های عمومی در بخش زیست شهری، تفاهم‌نامه‌‌ای بین مرکز روابط عمومی وزارت نیرو و مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران منعقد شد.

 این تفاهم نامه‌ همکاری با هدف ایجاد فضای همدلی و تبادل تجربیات در امور آموزشی پژوهشی، ارتقای آگاهی‌های عمومی و افزایش مشارکت‌های شهروندی در بخش زیست شهری بین مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو به نمایندگی صدیقه ببران و مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به نمایندگی صدرالدین علی پور منعقد و به امضای طرفین رسید.

 

ایجاد زمینه مناسب برای استفاده از ظرفیت ها و توان آموزشی و پژوهشی دو طرف در زمینه های آب، فاضلاب، برق و انرژی های تجدیدپذیر، ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک در حوزه محورهای تفاهم نامه و برنامه ریزی و اجرای طرح‌های مشترک در زمینه فرهنگ سازی و اصلاح رفتار و الگوی مصرف شهروندان از جمله محورهای همکاری مشترک در این تفاهم نامه ذکر شده است.

همچنین فرهنگ سازی جهت جلب سرمایه گذاری و ارتقاء فرهنگ تولید و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، اشاعه فرهنگ اصلاح الگوی مصرف آب و برق در اماکن عمومی و مستندسازی و تهیه گزارش های خبری جهت پوشش فعالیت‌های مشترک در زمینه تفاهم نامه از دیگر زمینه‌های مشترک همکاری خواهد بود.

گفتنی است، مدت اعتبار این تفاهم نامه از تاریخ امضای به‌مدت سه سال خواهد بود که پس از این مدت و در صورت توافق، تفاهم‌نامه‌ای برای مدت معین تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار