نیروی انتظامی مازندران در اجرای طرح‌های تابستانه به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از اقدامات فرهنگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود فیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت:: ارتقاء امنیت اجتماعی و ایجاد بستری مناسب برای استفاده عامه مردم از مواهب الهی و گردشگری استان را از مهمترین مولفه‌های پلیس در اجرای طرح تابستانه است.

وی افزود: طرح‌های تابستانه نیروی انتظامی، در چندین بخش پیش بینی و تعریف شده که می‌توان به اقدامات انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اجتماعی اشاره کرد. با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در سواحل و تفرجگاه‌ها برخورد می‌شود.

سردار فیضی با اشاره به بروز برخی ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در سواحل و تفرجگاه‌ها از سوی برخی افراد ناآگاه، بر ضرورت پیشگیری و مقابله هرگونه ناهنجاری اجتماعی تاکید کرد.

فرمانده انتظامی مازندران کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از اقدامات فرهنگی را از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح‌های تابستانه برشمرد و افزود: برای این منظور، تمامی متولیان فرهنگی، بیشترین مسئولیت را در راستای ارتقاء فرهنگ ایرانی و اسلامی و ارزش‌های دینی برعهده دارند.

وی گفت: بیشترین آمار غریق استان مازندران در سال گذشته، مربوط به شنا در خارج از مناطق اجرای طرح و مناطق ممنوعه، بوده است.
وی افزود: ۳۶۱ منطقه شنا ممنوع امسال در نوار ساحلی مازندران شناسایی شد.
انتهای پیام/آ

برخورد با هنجارشکنان تفرجگاه‌ها و سواحل مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.