مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از افتتاح ۱۲ طرح ورزشی تا پایان مهر امسال خبر داد و گفت: تاکنون با افتتاح ۲۵ طرح ورزشی جز دستگاه‌های برتر کشور بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اظهار داشت: در سال ۹۵ میزان اعتبارات مصوب شده استانی ۱۱ میلیارد و در سال ۹۶ به ۴۱ میلیارد تومان رسیده و اعتبارات ملی نیز سال گذشته ۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان و سال ۹۶ این اعتبار به ۷ میلیارد تومان رسید.

وی از افتتاح ۱۲ طرح ورزشی تا پایان مهر امسال خبر داد و افزود: تاکنون با افتتاح ۲۵ طرح ورزشی جز دستگاه‌های برتر کشور بوده‌ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به رشد چشمگیر سرانه ورزشی در استان عنوان کرد: در حوزه ورزش قهرمانی در استان سال ۹۳ حدود ۶۳۴ عنوان قهرمانی ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی کسب شد و سال ۹۴ این تعداد به ۱۱۴۴ عنوان افزایش و سال ۹۵ به ۱۵۰۹ و در سال گذشته این تعداد عنوان به ۱۹۰۸ رسید.

عزیز پور بیان کرد: در سنوات گذشته برای اعزام تیم‌ها به مسابقات البسه قرض می‌شد، ولی خوشبختانه امروز با توجه به اعزام هیئت‌های ورزشی تا پایان سال پول تزریق شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای افرادی که از طرف هیئت‌های ورزشی معرفی شده‌اند و امید قهرمانی دارند برای هر نفر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان ماهیانه به حساب هیئت‌های ورزشی واریز کرده‌ایم.

عزیز پور با بیان اینکه برای ورزشکار سازمان یافته بایستی زیر ساخت فراهم شود اظهار داشت: ورزشکار سازمان یافته در سال ۹۳ حدود ۳۲ هزار نفر و امسال به ۵۱ هزار نفر رسیده است.

مدیر کل ورزش استان لرستان تصریح کرد: در بحث تقدیر از ورزشکارانی که راهی مسابقات جاکارتا هستند انتظار داریم میزان هدایا و زمان اهدای آن مشخص شود که انگیزه‌ای جهت کسب نتبجه بهتر از گذشته باشد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در استان منابع بخش خصوصی و صنایع پیشرفته نداریم لذا انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی سالانه مبالغ جزئی به هیات‌های ورزشی اختصاص دهند.

عزیز پور اظهار داشت: بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع زمین روستایی تفاهم شده و مراحل واگذاری این مکان‌های ورزشی از طریق دستگاه‌های مربوطه انجام شده است و جهت تسطیح این زمین‌ها از حمایت‌های قرارگاه خاتم انبیاء بهره برده‌ایم که امیدواریم بتوانیم با حمایت‌های دیگر دستگاه‌های اجرایب در چهلمین سال انقلاب ۴۰ زمین ورزشی روستایی را به مردم تقدیم کنیم.

انتهای پیام/م

۱۲ طرح ورزشی در لرستان افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار