مدیر جهاد کشاورزی اردبیل گفت هفت صندوق اعتباری خرد زنان روستایی با هدف بهبود وضعیت اقتصادی و تقویت و توانمندسازی زنان در اردبیل تشکیل شد.

بهروز آقا زاده ،مدیر جهاد کشاورزی اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: توانمندسازی زنان روستایی در بخش کشاورزی و افزایش درآمد خانوارهای کم درآمد روستایی از اهداف تشکیل این صندوق های اعتباری است.

وی گفت: توسعه صنایع کوچک و خانگی، کاهش مهاجرت از روستاها، بهبود وضعیت اقتصادی، ایجاد اشتغال، کاهش فقر و ارتقای مهارت های فردی و اجتماعی زنان در روستاها از دیگر اهداف راه اندازی این صندوق ها است.

مدیر جهاد کشاورزی اردبیل با بیان اینکه در قالب این صندوق ها وام های کوچک برای انجام فعالیت های در آمدزا پرداخت می شود، تصریح کرد: این صندوق ها با مشارکت جهاد کشاورزی، شورای روستاها و همکاری زنان روستایی و با استفاده از اعتبارات داخلی صندوق کارآفرینی امید ایجاد شده است.

آقازاده حمایت از زنان روستایی را در رشد و ترویج کارآفرینی در مناطق روستایی تاثیرگذار دانست و بیان داشت: این مهم گامی موثر در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: تشکیل صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی می تواند به رفع نیاز مالی زنان روستایی و توسعه همه جانبه روستاها منتج شود.

انتهای پیام/ع

تشکیل صندوق های اعتباری خرد زنان روستایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.