فرشیدنیا از رونمایی مستند پرواز تا کریمه در آینده‌ای نزدیک با حضور آیت‌الله سعیدی خبر داد وگفت:خانواده این شهیددر مراسم رونمایی حضور دارند و همچنین در این مراسم مستند پرواز تا کریمه اکران می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛میلاد فرشیدنیا،با اشاره به مستند پرواز تا کریمه گفت: محور نخست این مستند زندگی شهید سعید سیاح طاهری است و محور دیگر شامل کرامت حضرت معصومه(س) به این شهید است.

وی یادآورشد: دو ماه برای تولید این مستند زمان صرف شده و بنده کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشتم و سیدمرتضی حسینی نسب به عنوان دستیار کارگردان فعالیت کرده است.

فرشیدنیا از رونمایی مستند پرواز تا کریمه در آینده‌ای نزدیک با حضور آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد و اضافه کرد: خانواده این شهید نیز در مراسم رونمایی حضور دارند و همچنین در این مراسم مستند پرواز تا کریمه نیز اکران می‌شود.

کارگردان و تهیه‌کننده مستند پرواز تا کریمه خاطرنشان کرد: این شهید پس از اعزام به سوریه و در حال شناسایی بخشی از حلب در منطقه خان طومان به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: در این مستند با همسر شهید و کاروان خادمان حرم مصاحبه شده تا به شرح کرامت شامل حال این شهید بپردازند.

این مستندساز با بیان اینکه مستند پرواز تا کریمه با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) تولید شده است بیان کرد: کاروانی با عنوان سفیران کریمه هر ساله دهه کرامت به شهرهای مختلف می‌روند و از بیمارستان‌ها و آسایشگاه‌ها بازدید دارند.

وی در پایان گفت: این کاروان به طور اتفاقی به منزل این شهید می‌روند و داستانی که همسر شهید تعریف می‌کند به صورت مستند ارائه شده است.

انتهای پیام/ح

مستند پرواز تا كريمه رونمايی می شود

برچسب ها: مستند ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار