فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر با بیان اینکه دشمن قدرت بازدارنده انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده است گفت: دشمن دنبال تمکین ایران به اصلاح برجام است.

دشمن دنبال تمکین ایران به اصلاح برجام استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، سردار علی رزمجو عصر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر، اظهار داشت: مردم در جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر پیوند اعتقادی، عاطفی، عقلانی و معنوی دارند و این پیوند ناگسستنی با خون شهدا، جانبازان و صبر و استقامت ازادگان گره خورده است.

رزمجو با بیان اینکه دشمن با تمام امکانات خود جنگ اقتصادی تمام عیاری را بر علیه جمهوری اسلامی ایران شروع کرده است، افزود: نارضایتی مردم و راه اندازی نافرمانی مدنی، دامن زدن به جدایی مردم از حاکمیت و ایجاد رویارویی ان‌ها با نظام اسلامی، فشار روانی سنگین بر مسولان با افزایش انتظارات اقتصادی، و وادار سازی نظام به تمکین اصلاح برجام از اهداف جنگ اقتصادی دشمن بر علیه ایران خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن از سامانه موشکی قدرتمند و بازدارنده جمهوری اسلامی وحشت دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با مختصاتی متفاوت از تمام نظام‌های سیاسی موجود در جهان در راستای مقابله با قدرت‌های استکباری ارایش گرفته، و ارامش دشمنان را بر هم زده است.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با غلبه بر توطئه‌ها و نقشه‌های شرکای استکبار و عوامل داخلی آن پیروزمندانه پا به عرصه ۴۰ سالگی خود گذاشته است، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی و عمران و آبادانی خدمات شایانی صورت گرفته است.

رزمجو با بیان اینکه دشمن قدرت بازدارنده انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده است، گفت: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با انواع تهدید‌ها و تحریم‌ها دست و پنجه نرم کرده است و بار ملت ایران غالب، و دشمن مغلوب همه توطئه‌های خود بوده است.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر، ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه فرمانده سپاه سیدالشهدا دیر، اظهار داشت: دولت و ملت با آگاهی، بصیرت و شعور انقلابی در مقابل نقشه‌های شوم دشمن با اتحاد و همبستگی خود صف آرایی کنند.

در این آیین ضمن تجلیل از خدمت صادقانه میرزا احمدی، سرهنگ پاسدار عیسی داوریان به عنوان سرپرست سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر معرفی شد.

انتهای پیام/م

دشمنان قدرت بازدارنده انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده‌اند

برچسب ها: شهدا ، سپاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.