مالک جدید باشگاه تراکتورسازی گفت: به دنبال مربیان طراز اول اروپا برای سرخپوشان تبریزی هستم.

زنوزی: مربیان طراز اول اروپا و آمریکای جنوبی را به تراکتور می آورمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رضا زنوزی مالک جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفتگو با رادیو گفت: با وجود این که خودم تیم داشتم همیشه هوادار تراکتور بوده ام. در حال حاضر در بخش صنعتی فعال هستم و با خواست مردم و مسئولان باشگاه تراکتور را خریدم تا به مردم خدمت کنم. امروز فوتبال صرف دیده نمی‌شود. مدیران اقتصادی در فوتبال حضور دارند و صنعت فوتبال را اداره می‌کنند. سعی می‌کنم در حوزه صنعت و اقتصاد فوتبال اثر گذار باشم. هواداران استحقاق بیشتر از این‌ها را دارند.

او ادامه داد: تراکتورسازی فصل ضعیفی را پشت سر گذاشته است، اما می‌تواند از امروز تولد دوباره‌ای داشته باشد. تیم برای قهرمانی بسته می‌شود. تا 2 هفته آینده به دنبال مربی طراز اول از اروپا و آمریکای جنوبی هستیم. به دلیل آن که ممکن است شناخت مربی از بازیکنان زمان بر باشد به همین دلیل به دنبال یک سرمربی لیگ برتری به عنوان کمک هستیم تا به سرعت تیم را جمع کند. سه بازیکن با کیفیت نیز به بدنه تیم اضافه می‌شوند که تا کنون به ایران نیامده اند. تیمی خواهیم داشت که هواداران از دیدن بازی آن لذت ببرند.

زنوزی درباره حضور همزمانش در تراکتورسازی و گسترش فولاد اظهار کرد: به دلیل آن که می‌خواهم با تمرکز بالا در تراکتورسازی باشم باشگاه گسترش را تحویل می‌دهم.

مالک جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره بدهی ۱۰۰ میلیاردی این باشگاه تصریح کرد: بهتر است در این حوزه وارد نشویم. هر باشگاهی طلب و بدهی دارد. طبق قرارداد این مسائل محرمانه است.

او خاطر نشان کرد: فروش تراکتورسازی بزرگترین حرکت در خصوصی سازی ورزش بود. سعی می‌کنیم این اعتماد را پاس بداریم. راهی باز شده است تا دیگر تیم‌ها هم این روش را ادامه دهند.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

اظهارات زینوزی درباره باشگاه تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار