توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ورود به پایه دهم مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان از امروز آغاز و تا چهار روز آینده ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت:این آزمون ساعت ۹ صبح جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ در ۱۷ شهر استان و همزمان با سراسر کشور با حضور دانش آموزان پسر و دختر پایه نهم برگزار می‌شود.

هادی زارع پورافزود: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون به سامانه اینترنتی به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: طبق تبصره یک ماده ۱۱ دستورالعمل اجرایی مدارس نمونه دولتی گزینش دانش آموزان در آزمون ورودی دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه در رشته‌های نظری یا هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای بر اساس میانگین امتیاز کل آزمون ورودی و معدل کل پایه نهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه پذیرش نهایی با محاسبه۵۰ درصد امتیاز کل آزمون ورودی و ۵۰ درصد نیز معدل کل پایه نهم انجام می شود گفت: شرط محاسبه ۵۰ درصد معدل کل پایه نهم برای پذیرش دانش آموزان در دبیرستان‌های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه داشتن معدل کل حداقل ۱۷ و کسب حداقل نمره ۱۲ در تمامی عنوان‌های دروس پایه نهم در خرداد سال تحصیلی ۱۳۹۷ - ۱۳۹۶ است.

وی افزود: محتوای این آزمون شامل استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی است که ۲۰ درصد امتیاز آزمون مربوط به سئوال‌های استعداد تحلیلی و ۸۰ درصد مابقی نیز مربوط به سئوال‌های استعداد تحصیلی است.

بیش از ۱۵۲ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/د

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.