رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شیراز از تولید ۲۳ هزار تن آسفالت در کارخانه‌های شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کریم شکوهیان رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز گفت: در بازه زمانی ۱۵ فروردین تا پایان ادیبهشت امسال بیش از ۲۳ هزار تن آسفالت توسط دو کارخانه آسفالت شهرداری شیراز تولید شده است.

وی افزود: با استفاده از آسفالت تولیدی کارخانه‌های شهرداری، بیش از چهار هزار و ۳۰۰ تن تراش و ترمیم، سه هزار و ۵۰۰ تن آسفالت کوچه‌ها در سطح مناطق یازده گانه و بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن روکش آسفالت در شهر انجام شده است.

شکوهیان با اشاره به اینکه آسفالت ریزی معابر توسط سازمان عمران و و بازآفرینی فضا‌های شهری و آسفالت ریزی کوچه‌ها توسط شهرداری‌های مناطق با همکاری پیمانکاران طبق اولویت بندی صورت می‌گیرد، ادامه داد: به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات ترافیکی برای شهروندان، آسفالت معابر اصلی و خیابان‌های مرکز شهر در هنگام شب انجام می‌شود.

وی همچنین گفت: شهرداری شیراز در بهمن ماه و اسفند ماه پارسال حدود ۵۰۵ هزار تن در خیابان‌های اصلی و فرعی آسفالت ریزی انجام داد که این میزان با مجموع کل آسفالت ریزی در ۱۰ ماه پیش از آن برابر است.

شکوهیان همچنین اظهار داشت: یکی از ۲ کارخانه‌ی آسفالت شهرداری شیراز، سال گذشته به بهره‌برداری رسید و ظرفیتی بالغ بر ۲۶۰ تن آسفالت در ساعت را دارد.

او اضافه کرد: با توجه به تخصیص بودجه‌ی ۴۵ میلیاردی پیش‌بینی شده برای آسفالت، این کارخانه می‌تواند ظرف مدت ۵ ماه نیاز شهرداری را تامین کند؛ اما به علت محدودیت منابع مالی برای خرید قیر، در طول سال با اولویت بندی اقدام به تهیه قیر و تولید آسفالت مورد نیاز برای ترمیم و بهسازی معابر شیراز می‌کنیم.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز از شهروندان درخواست کرد که خرابی آسفالت معابر را ضمن تماس با سامانه‌ی ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند.
انتهای پیام/ر

تولید آسفالت در کارخانه‌های شهرداری شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.