رئیس کمیسیون عمران از بررسی تفریغ بودجه سال 95 حوزه وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

بررسی تفریغ بودجه سال 95 حوزه وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون عمران/ انحراف برخی دستگاه‌ها بالاستمحمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: در این نشست موضوع تفریغ بودجه سال 95 در حوزه وزارت راه و شهرسازی با حضور مسئولان مربوطه و دیوان محاسبات بررسی شد.

وی ادامه داد: بحث شرکت‌ فرودگاه‌ها و هواپیمایی این کشور به طور خاص در این جلسه قرائت شد که متاسفانه حرکت قانون شکسته شده و کمتر دستگاهی به اجرای قانون تن می‌دهد.

رضایی کوچی با تاکید بر اینکه انحراف در برخی دستگاه‌ها بالا است افزود: این دستگاه‌ها به اجرای قانون کمتر توجه می‌کنند و ما در کمیسیون عمران به دنبال آن هستیم که از انحرافات قانونی دستگاه‌ها جلوگیری کرده و آنها را به سمت اجرایی کردن قانون سوق دهیم.

رئیس کمیسیون عمران بیان کرد: ما از دیوان محاسبات خواستیم تا بیشتر به دستگاه‌های اجرایی نگاه پیشگیرانه داشته باشد و با دادن مشاوره و کمک اجازه ندهد دستگاه‌ها از اجرای قانون تخطی کنند.

وی ادامه داد: طی هفته‌های آینده نیز دستگاه‌های دیگر وزارت راه و شهرسازی بررسی می‌شود.

رضایی کوچی اظهار کرد: به طور مثال انحراف شرکت‌ فرودگاه‌ها این بود که نتوانسته هزار و 200 میلیارد تومان طلب خود را از ایرلاین‌ها وصول کند که این موضوع از دید دیوان محاسبات سهل‌انگاری است و یک انحراف در اجرای قانون است و قرار است بیشتر این مسائل مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار