مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از تشکیل بیش از ۱۵۴ فقره پرونده تعزیراتی برای واحدهای صنفی متخلف از ابتدای طرح ویژه رمضان خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در خصوص نظارت‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: گشت‌های نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان با همکاری اتاق‌های اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شبکه‌های بهداشت در سراسر استان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: پرونده‌های متشکله در این بازرسی‌ها که در دو حوزه بهداشتی و صنفی انجام می‌شود، به شعب ویژه‌ای ارجاع تا در جهت اثر گذاری هر چه بیشتر، خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اضافه کرد: از ابتدای آغاز این طرح بیش از یک هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام که این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۱۵۴ فقره پرونده تعزیراتی برای متخلفان شده و بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در پی داشته است.

عضو ستاد تنظیم بازار استان فارس افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات، مراتب را به سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ گزارش تا نسبت به رسیدگی فوری به موضوع اقدام شود.

انتهای پیام/ن

مجازات واحدهای صنفی متخلف در فارس

برچسب ها: تعزیرات ، رمضان 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار