رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: بحث مطالبات بازیکنان نفت موضوعی است که باید مالکیت باشگاه و مجمع این وزارت پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا گل‌ محمدی رئیس  اداره کل ورزش و جوانان استان تهران درگفت وگو با رادیو درباره صحبت‌های سیدجلال حسینی مبنی بر شکایت از گل محمدی به  دلیل پرداخت نشدن طلب بازیکنان باشگاه نفت تهران اظهار کرد: می‌خواهم با کاپیتان با ارزش  تیم ملی و باشگاه پرسپولیس یک شوخی کنم، شاید حسینی صحبت‌های جهانیان که گفته بود گل‌محمدی را به عنوان مربی تیم انتخاب کردم را باور کرده و می‌خواهد از مربی نفت شکایت کند. این موضوع را شنیده‌ام، اما مسئولیتی که در آن کوتاهی کرده باشم به ذهنم نمی‌رسد. من آمادگی کامل دارم تا با توضیحاتی که می‌دهم هرگونه ابهامی را برطرف کنم، ضمن اینکه مشکل باشگاه نفت بحث مالکیت است. مالکیت این باشگاه زیر نظر مجمع وزارت نفت است.

گل محمدی اضافه کرد:  با توجه به داشتن مسئولیت در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، امور مربوط به برگزاری مسابقات و قراردادهای باشگاه نفت تهران را کنترل می‌کردیم. بحث مطالبات بازیکنان موضوعی است که باید مالکیت نفت و مجمع این وزارت پاسخگو باشند. حاضرم به سید جلال و سایر بازیکنان که از باشگاه نفت طلبکار هستند کمک کنم تا به مطالباتشان برسند.

او درباره پرداخت نشدن طلب بازیکنان فصل گذشته تیم نفت بیان کرد: واگذاری مالکیت این باشگاه به فردوسی نهایی نشده و هنوز امضای نهایی برای انتقال این باشگاه انجام نشده است. دلیل این موضوع را باید مجمع وزارت نفت توضیح دهد. تا زمانی که مالکیت به مالک جدید واگذار نشود تمام بدهی‌ها برعهده مالک قبلی باشگاه است. طلبکاران نفت هم باید طلب خود را از مجمع وزارت نفت پیگیری کنند.

گل محمدی از احیای تیم پاس خبر داد و خاطرنشان کرد: این ایده را به صورت جدی در تهران پیگیری می‌کنیم و جلسات زیادی در این خصوص برگزار کردیم و مراحل پایانی آن را طی می‌کنیم. فکر می‌کنم تا پایان ماه رمضان جلساتی هم با مسئولان ورزش کشور برگزار و این کار را نهایی کنیم. اگر کار به صورت کارشناسی انجام شود و کار را به مسئولان بسپارند احیای پاس شدنی است.

او درباره خروج بادران  از تهران تاکید کرد: تا این لحظه اطلاعاتی در این باره به من داده نشده است. البته خروج از تهران باید بر اساس اصولی صورت بگیرد. بنده با هرگونه خروج از تهران مخالف هستم.

رئیس  اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از اجرای طرح پاکسازی رودخانه کن باحضور ورزشکاران خبر داد و افزود: پاکسازی رودخانه کن با حضور ورزشکاران اقدامی نمادین برای نهادینه کردن فرهنگ و پاکسازی محیط زیست است و اجرا می شود. در این اقدام هزار تا هزار و پانصد ورزشکار و هنرمند حضور دارند. این طرح یکم تیر انجام می شود.

انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی درباره ورزش تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار