رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۷۰ درصد سهمیه کالا‌های اساسی و پرمصرف طرح ضیافت میان فروشندگان شهرستان‌های مختلف این استان توزیع شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجتبی پیری رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان  افزود: طرح تنظیم بازار ماه مبارک رمضان از بیست و نهم اردیبهشت به مدت یک ماه در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

پیری افزود: این سهمیه از طریق ۲۸ فروشنده در مرکز سیستان و بلوچستان و ۲۷ مرکز فروش در شهرستان‌ها و نمایشگاه طرح ضیافت درحال توزیع است.

وی تصریح کرد: برای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان امسال سیستان و بلوچستان هزار تن برنج، ۲۰۰ تن مرغ منجمد، ۴۰ تن گوشت قرمز و ۶۶۷ تن شکر سهمیه طرح ضیافت استان تامین شده که از این مقدار تاکنون ۷۰۰ تن برنج، ۱۴۰ تن مرغ منجمد و ۲۸ تن گوشت قرمز و ۲۰۰ تن شکر برای توزیع میان متقاضیان به مراکز فروش تحویل شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام شده در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان کالا‌های ضروری مردم این استان به اندازه کافی در انبار‌ها ذخیره شده و مردم نگران تامین اقلام مورد نیاز خود در این ماه پر خیر و برکت را نداشته باشند.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح ضیافت رمضان درسیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار