مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کرمانشاه در ۱۹ مهر سال گذشته آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مرادعلی محمدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت:کارهای مربوط به طراحی پروژه انجام شده و امسال عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

وی گفت: برای تامین اعتبار آغاز کارهای عمرانی مرکز فرهنگی رایزنی‌های لازم از سوی استاندار کرمانشاه صورت گرفته، و با تامین اعتبار کار ساخت این پروژه چهار ساله به اتمام خواهد رسید.

محمدی افزود: قرار است این مرکز فرهنگی در زمینی به مساحت 15هکتار ساخته شود که فضای بسته تاسیساتی ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربعی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این مرکز فرهنگی قرار است بخش های مختلفی نظیر موزه و نمایشگاه، سالن همایش، آمفی تئاتر روباز، کتابخانه، مسجد، فضای بازسازی عملیات مرصاد، فروشگاه محصولات فرهنگی و... را دارا باشد.

محمدی با اشاره به تامین محتوای مرکز فرهنگی افزود: از نظر محتوایی مشکلی برای راه اندازی مرکز فرهنگی نداریم .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه ساخت این مرکز فرهنگی را جزو مطالبات رزمندگان، ایثارگران و مردم استان برشمرد و افزود: مصمم به آغاز و اتمام کار ساخت این پروژه در استان هستیم.

محمدی بیان کرد: استان کرمانشاه جزو ۱۰ استان فاقد موزه دفاع مقدس است و این مهم ضرورت ساخت سریعتر این مرکز فرهنگی را در استان نشان می دهد.

 

انتهای پیام/د

 

 

استان کرمانشاه جزو ۱۰ استان فاقد موزه دفاع مقدس است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.