مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: آبادان در همه مقاطع تحصیلی برای سال تحصیلی جدید ۳۰۰ معلم کمبود دارد.

کمبود نیروی آموزشی در آبادان

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛اعظم قاسمی زاده مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان شامگاه گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه به کمبود نیروی آموزشی اشاره کرد و گفت:قرار است در آزمون ورودی این اداره امسال ۸۶ نفر جذب شوند و بقیه کلاس های خالی را از طریق سرباز معلم،دانشگاه تربیت معلم و ورودی های انتقالی پر کنیم.

وی از آمادگی برای اجرای طرح ویژه مهارت آموزی و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان خبر داد و افزود:منطقه آزاد اروند امسال نیز برای برگزاری دوره های آموزشی با اداره آموزش و پرورش همکاری کرده و دانش آموزان علاقه مند می توانند در بیش از ۱۳ پایگاه و ۱۱۲ محل در دوره های فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی شرکت کنند .

مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان دریافت هرگونه وجه از سوی مدارس را هنگام ثبت نام غیرقانونی عنوان کرد و گفت:هیچ کس به هیچ عنوان مجبور به پرداخت هزینه به جز موارد آمده در قانون نیست اما مدارس نیاز به مشارکت والدین دارند.

قاسمی زاده افزود:۳۵ کارگاه خیاطی کار دوخت لباس فرم مدارس را بر عهده دارند و هزینه تهیه این لباس ها برای دانش آموزان  تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی رایگان است.

انتهای پیام/ د

کمبود سیصد معلم در کلاس های درس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.