به منظورافزایش سرانه مطالعه، آگاهی وسطح علمی روستا‌های همجوار مسیرخطوط لوله انتقال نفت، توزیع کتاب‌های مختلف در روستا‌ها انجام شد.

سالاری نژاد، فرمانده بسیج پایگاه بسیج شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران منطقه خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از نظر اجتماعی مسئول بودن به این معنی است که آدم ها و سازمان‌ها می‌بایست با اخلاق و با حساسیت نسبت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و محیطی رفتار کنند که تلاش برای برقراری مسئولیت اجتماعی، به افراد، سازمان‌ها و یک مجموعه کمک می‌کند تاثیری مثبت بر پیشرفت، کار و جامعه داشته باشند.

سالاری نژاد بیان داشت: در این طرح جامعه هدف جوانان و مساجد روستاهای همجوار مسیرخطوط لوله انتقال نفت می باشنددر فراخوانی که به کلیه کارکنان منطقه خوزستان داده شد، کلیه کتاب هایی که قبلا مورد استفاده و مطالعه قرار گرفته شده بود جمع آوری و در قالب طرح مسئولیت اجتماعی در روستاها توزیع شد.

وی افزود: در مجموع حدود 300 جلد انواع کتاب ورزشی، مذهبی ، رمان، داستان وغیره جمع آوری گردید  و این روند تا پایان سال به لطف خدا ادامه دارد و با جمع آوری و بسته بندی نوع کتاب به مساجد ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شرکت نفت ، انتقال نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.