محمدجواد کیان از افزایش ۱۰ برابری تعداد مراکز درمانی بیماران خاص در سطح کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد کیان معاون آموزشی و پژوهشی بنیاد امور بیماری‌های خاص ظهر شنبه در آیین بهره‌برداری از مرکز دیالیز بیمارستان توحید جم با اشاره به تلاش  مرکز بنیاد بیماری خاص ایران در خصوص توسعه مراکز حمایت از بیماران خاص گفت: این مرکز به دنبال حمایت این مراکز به منظور حمایت از بیماران خاص است.

وی ادامه داد:مراکز درمانی بیماران خاص در سطح کشور حدود ۱۰ برابر افزایش  پیدا کرده است و در استان بوشهر نیز تلاش خوبی برای توسعه و بهبود وضعیت خدمات درمانی برای بیماران خاص صورت گرفته است.

معاون آموزشی و پژوهشی بنیاد امور بیماری‌های خاص افزود: ساخت و تجهیز مرکز دیالیز بیمارستان توحید جم در خدمات دهی بهتر به بیماران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تخت‌های دیالیز در اغلب شهرستان‌های کشور مستقر شده است، ادامه داد: تلاش داریم تا این تخت‌ها در همه مراکز شهرستان‌های کشور مستقر شود تا بیماران و خانواده آنان مشکلات کمتری برای استفاده از این بخش داشته باشند.

کیان با تقدیر از تکمیل ساختمان دیالیز جم در مدت چهار ماه خاطرنشان کرد: چهار دستگاه دیالیز از سوی بنیاد بیماری خاص برای مرکز دیالیز جم خریداری شد و دو دستگاه دیگر نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین شد .

معاون آموزشی و پژوهشی بنیاد امور بیماری‌های خاص تصریح کرد: تسهیل در دسترسی بیماران به دستگاه‌ها و تخت‌های دیالیز با جدیت و به صورت مستمر دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون آموزشی و پژوهشی بنیاد امور بیماری‌های خاص در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.