دبیر کارگروه چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: مسئولان نهادهای مختلف استقبال خوبی از جشن چهل سالگی انقلاب داشتند اما هنوز وعده هایشان به طور عینی تحقق پیدا نکرده است.

رضا اسماعیلی شاعر و دبیر کارگروه چهل سالگی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص  جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: برای برگزاری این جشن  با نهاد های مختلف مکاتبه داشتیم و هم اکنون در حال پیگیری این مکاتبات هستیم.

وی افزود:در دیدارهایی که با مسئولان نهادهای مختلف در خصوص برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب داشتیم، بسیاری از این کار استقبال کردند اما هنوز وعده هایشان  به طور عینی تحقق پیدا نکرده است.

دبیر کارگروه چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت:شاید هماهنگی ها به دلیل روال اداری طول بکشد اما امیدواریم قول مساعدت نهادهای ملی هرچه زودتر تحقق پیدا کند.

وی افزود: اگر مساعدت مالی نهادها در خصوص برگزاری جشن انقلاب اسلامی تحقق پیدا نکند پیشرفت کار با کندی انجام می شود از این رو  انتظار داریم در حوزه مشارکت مالی جدی تر وارد عمل شوند تا این مسئله تحقق عینی تری پیدا کند.

اسماعیلی با بیان اینکه پایان مهلت ارسال اثر به جشنواره چهل چراغ پایان خرداد ماه سال جاری است و تا کنون بیش از 120 اثر در دو حوزه شعر و داستان به دبیرخانه جشنواره رسیده است، گفت: بیشتر آثار در حوزه شعر به دبیرخانه جشنواره چهل چراغ رسیده است و شعرهای رسیده به دبیرخانه نسبتا خوب است.

احتمال تمدید جشنواره چهل چراغ

دبیر کارگروه چهل سالگی انقلاب اسلامی با اشاره به احتمال تمدید جشنواره چهل چراغ،یکی از برنامه های جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد:احتمال دارد در صورت نیاز مهلت ارسال اثر به جشنواره ادبی چهل چراغ تمدید شود و شورای به گزینی آثار در کارگروه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی تشکیل می شود.

اسماعیلی ادامه داد: قرار بود فهرست کتاب ها با موضوع انقلاب در اختیار شورای به گزینی آثار در  کارگروه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار گیرد که این کار عملی شده و  هم اکنون شورای به گزینی آثار آن را بررسی می کند تا بتوانیم در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی که در دهه فجر  سال جاری برگزار می شود  جمع بندی داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.