زارعی به زودی از اعتماد ملی خارج می‌شود/اعضای اعتماد ملی از اتهام زدن به تشکلهای همسوی خود بپرهیزددبیر کل حزب همبستگی دانش‌ آموختگان ایران(هدا) گفت: حضور یک فرد از شورای مرکزی حزب هدی بیانگر دخالت ما در ایجاد تنش در کنگره اعتماد ملی نیست و بنده به عنوان دبیر کل این تشکل چنین اتهامی را نمی‌پذیرم.

احمد شریف دبیر کل حزب همبستگی دانش‌ آموختگان ایران(هدا) در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به ادعای برخی اعضای  حزب اعتماد ملی مبنی بر در دست داشتن حزب هدا در درگیری روز گذشته کنگره حزب اعتماد ملی ، اظهار کرد:روابط عمومی حزب هدا با صدور بیانیه ای پاسخ مناسبی به حواشی اخیر داده است.

وی افزود: بنده حاشیه های اخیر مبنی بر دست داشتن حزب همبستگی دانش آموختگان را در درگیری روز گذشته دومین کنگره حزب اعتماد ملی را به شدت تکذیب  و صراحتا اعلام می کنم که تشکل هدا هیچ گونه نقشی در این مساله نداشته است.

دبیر کل حزب هدی بیان کرد: به طور قطع با اجرایی شدن قانون جدید احزاب که مستلزم عدم حضور یک فرد در دو حزب ملی است سبب می شود تا آقای زارعی تکلیف خود را در اعتماد ملی مشخص کند.

وی ادامه داد:البته طبق صحبتهایی که بنده با آقای زارعیان داشتم قرار است که وی  به زودی از حزب اعتماد ملی انصراف دهد، اما صرفا حضور یک فرد از شورای مرکزی حزب هدی بیانگر دخالت ما در ایجاد تنش در کنگره اعتماد ملی نیست و بنده به عنوان دبیر کل این تشکل چنین اتهامی را نمی پذیرم.

شریف تاکید کرد: حزب هدی و اعتماد ملی دو تشکل سیاسی همسو هستند و باید به یکدیگر کمک کنند و بنده از اعضای اعتماد ملی تقاضا می کنم که از اتهام زدن به سایر احزاب همسوی خود  بپرهیزند هرچند که اتهام زنندگان افراد اندکی هستند.

گفتنی است که دومین کنگره حزب اعتماد ملی که با حضور مهمانانی مانند علی مطهری، محمدرضا عارف، عبدالله نوری و... در سالن توحید برگزار  شد، با تنش و درگیری اعضای این حزب ناتمام ماند. گفته شده تشنج پیش آمده در بخش دوم کنگره بوده است  که  به دنبال آن حزب اعتماد ملی با انتشار بیانیه ای  مدعی شد که  تشنج پیش آمده در بخش دوم کنگره بوده است و در این قسمت از مراسم هیچ یک از مهمانان غیر حزبی از جمله جناب آقای دکتر مطهری حضور نداشتند. لذا حمله به آقای مطهری تکذیب می شود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید؛

ماجرای درگیری در آخرین کنگره حزب اعتماد ملی چه بود؟/از نقش اعضای استیجاری تا میانداری فرزند دبیرکل برای حذف قائم مقام حزب

جوادی حصار: تنش‌ها کار طرفداران بیگدلی بود که مایه تاسف است/ دوستی: برخی‌ها به دنبال ورود افراد جدید در شورای مرکزی بودند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار