رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر این شهرستان را یکی از قطب‌های نمایش در کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در گفتگو با خبرنگاران، گفت: وجود ظرفیت‌ها و استعداد‌های هنرمندان در حوزه نمایش، این شهرستان را به یکی از قطب‌های نمایش در کشور تبدیل کرده است که امیدواریم با تداوم و حمایت همه جانبه مسئولین استانی و کشوری شاهد پیشرفت همه جانبه این هنر و فعالیت هنرمندان با استعداد در این حوزه باشیم.

وی از ثبت و کسب پروانه فعالیت ۶ گروه نمایشی در این شهرستان نیز خبر داد.

زارعی افزود: پیش از این سه گروه نمایشی دارای ثبت و پروانه فعالیت بودند که خوشبختانه با کسب پروانه فعالیت برای سه گروه دیگر نمایشی این تعداد به ۶ گروه نمایش در اهز افزایش یافت که می‌توانند از این پس به تولید آثار نمایشی خود مشغول شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر سه گروه نمایشی جدید که موفق به کسب پروانه فعالیت شدند را  آرامان  به مدیریت «بابک اسماعیل زاده»، گروه نمایش المان به مدیریت «اصغر محمد قلی زاده» و گروه نمایش پارلاق به مدیریت «میثم صادق زاده» عنوان کرد.

وی در ادامه یکی از مهمترین اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارائه خدمات به هنرمندان شهرستان اهر، ایجاد بستری مناسب هم از لحاظ نرم افزاری و هم از لحاظ سخت افزاری برای هنرمندان است تا این قشر فرهیخته بتوانند با سهولت و در کمترین زمان ممکن نسبت به تولید و ارائه آثار هنری خود بپردازند.

زارعی در پایان افزود: در حوزه نمایش فعالیت‌های زیادی در این شهرستان انجام شده از جمله آن می‌توان به برگزاری موفق یازده دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، اجرای عمومی ده‌ها نمایش، برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگا‌ه‌های تخصصی و حضور در محافل و جشنواره‌های متعدد ملی و بین المللی اشاره کرد.

گفتنی است، انجمن هنر‌های نمایشی اهر یکی از انجمن‌های فعال استان در حوزه نمایش می‌باشد. 

 

انتهای پیام/ش

ثبت و کسب پروانه فعالیت ۶ گروه نمایشی در شهرستان اهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.