مدیر مرکز رشد فناوری گناباد گفت: پروژه بیابان زدایی و مبارزه با ریزگرد‌ها با حمایت مالی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور درگناباد اجراء و در وسعت ۵ هکتارانجام میشود.

اجرای پروژه بیابان‌زدائی با حمایت معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در گنابادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین تقوی افزود: در سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به این شهرستان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جهت تجهیزات و موارد دیگر اعتبار تعیین شده که از این میزان ۱۰۰ میلیون جهت تجهیز کارگاه‌ها هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: ۶۹ شرکت و واحد در مرکز رشد و فناوری گناباد پذیرش شده اند که از این تعداد درحال حاضر ۲۱ شرکت فعال و مورد حمایت هستند.

مدیر مرکز رشد فناوری گناباد گفت: سال گذشته در راستای حمایت شرکت‌ها یک تیم علمی تشکیل داده‌ایم که یک مورد منجر به ایده جدید و تولید محصول شده است؛ ضمن اینکه با سازمان‌های دیگر شهرستان هم تفاهمنامه‌هایی خواهیم داشت که از تمام ظرفیت شهرستان به نفع تولید مبتنی بر فناوری استفاده کنیم.

تقوی تصریح کرد: با اساتید دانشگاه‌های گناباد برای جهت دهی به پایان نامه‌های دانشجویی صحبت شده تا بخشی از پایان نامه‌ها منجر به اشتغال بشوند.

وی افزود: برای افزایش بهره‌وری و استفاده از تمام امکانات شهرستان به نفع افراد خلاق و کارآفرین، ارتباط با دستگاه‌های دولتی مانند کمیته امداد، اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی، اداره بهزیستی داریم که فرصت‌ها و امکانات موجود بین افراد به اشتراک گذاشته شوند.
 
انتهای پیام// ج.ر

اجرای طرح بیابان زدایی در گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.