سیامک احصایی به عنوان طراح صحنه و گلناز گلشن به عنوان طراح لباس به نمایش «دیر راهبان» تازه‌ترین اثر کیومرث مرادی پیوستند.

جدیدترین خبر از نمایش «دیر راهبان»به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق گزارش رسیده، «دیر راهبان» به نویسندگی فرایرا دوکاسترو و بازخوانی محمد چرمشیر و فرهاد مهندس‌پور، از ۲۰ خرداد در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

«دیر راهبان» دومین همکاری سیامک احصایی و کیومرث مرادی است. نخستین همکاری آنان به نمایش «شهر بدون آسمان» در سال ۱۳۹۰ بوده‌است، نمایشی که همان سال در جشنواره آوینیون شرکت کرد.

گلناز گلشن طراح لباس تئاتر و سینما و همچنین مدرس دانشگاه هنر نیز در این پروژه به عنوان طراح لباس مرادی را همراهی خواهد کرد. پیش از این حضور آیدین الفت طراح صدا و لعیا خرامان طراح گریم نیز در این پروژه قطعی شده بود.

به ترتیب الفبا رضا داودوندی، حمید رفاهی، هامون سیدی، سلمان صالحی، پانته‌آ قدیریان، محمد مسگری، میلاد معیری، محسن نوری و محمد، ولی زادگان در این نمایش بازی می‌کنند.

کیومرث مرادی سال گذشته نمایش «هملت، تهران ۲۰۱۷» در پردیس شهرزاد و اجرای مجدد «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» در تماشاخانه مستقل را روی صحنه برده بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار