معاون هماهنگی امور اقتصادی استان کرمانشاه گفت: راه‌اندازی دوباره کارخانه اسیدسیتریک نیازمند تامین ۱۵ تا ۲۰ سرمایه در گردش برای این واحد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استان کرمانشاه گفت: امیدواریم از منابع خوب و تسهیلاتی که برای کمک به تولید و اشتغال استان کرمانشاه در سال جاری در نظر گرفته شده بتوانیم سرمایه در گردش مورد نیاز این واحد را تامین کنیم و شاهد راه‌اندازی مجدد اسیدسیتریک باشیم.

وی گفت: کارهای اوورهال این واحد انجام شده و افزایش تعرفه واردات اسیدسیتریک نیز در حال پیگیری است تا محصولات تولیدی این واحد مشکلی برای فروش در بازار نداشته باشد و بتواند رقابت کند.

رحیمی افزود: کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه توجیه اقتصادی دارد و تکنولوژی اسیدسیتریک کرمانشاه از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا است و محصولات تولیدی آن نیز بهترین کیفیت را دارد.

گفتنی است، نزدیک به هفت سال از تعطیلی تنها کارخانه تولیدکننده اسیدسیتریک کشور می‌گذرد، کارخانه‌ای که سال 86 در کرمانشاه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد، اما فعالیت آن خیلی دوام نیاورد.

انتهای پیام/د

تکنولوژی اسیدسیتریک کرمانشاه از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.