دو بازیکن ایران و فرانسه با کسب 18 امتیاز برای تیم‌هایشان، امتیازآورترین بازیکنان میدان شدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آغاز هفته نخست لیگ ملت‌های 2018 تیم ملی والیبال ایران در فرانسه به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه رفت و با حساب 3 بر یک مقابل این تیم تن به شکست داد.

در پایان این مسابقه امیر غفور از ایران و انگاپت از تیم فرانسه با کسب 18 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکنان میدان انتخاب شدند. جان پرتی از تیم فرانسه برای تیمش 17 امتیاز به دست آورد و دومین امتیازآور تیمش شد و در تیم ایران سید محمد موسوی با کسب 9 امتیاز این عنوان را از آن خود کرد.

تیم ملی والیبال ایران فردا دومین مسابقه خود را مقابل تیم استرالیا برگزار خواهد کرد. این مسابقه ساعت 19 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

امتیازآورترین‌های دیدار ایران و فرانسه چه کسانی بودند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
چرا.. نمره های منفی آقای غفور راحساب نمیکنید.. چرا آنجا که نیاز تیم به امتیاز حساس وراحتی رادارد واو براحتی وپشت سرهم آنها راگند میزند.. حساب نمیکنید...!!؟ هربازیکنی رابانمره های مثبت ومنفی او باید سنجید.. نه فقط امتیاز.. مثبت اوراحساب کنی واز نمره های منفی اوغافل باشی..!!،؟. تاروزی که او ومیرزاجان زور درتیم ایران باشند.. ایران بهدف خود نخواهد رسید..!،!؟؟ منفی های والیبال ایران..!!؟؟.
آخرین اخبار