رژیم صهیونیستی از اتحادیه اروپا خواست تأمین بودجه سازمان‌های مردم نهاد اروپا و فلسطین را که به دنبال تحریم این رژیم هستند، متوقف کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، رژیم صهیونیستی از اتحادیه اروپا خواست تأمین بودجه بیش از دوازده سازمان مردم نهاد اروپا و فلسطین را که به دنبال تحریم این رژیم هستند، متوقف کند.  

وزارت امور راهبردی رژیم صهیونیستی گزارشی به همراه فهرستی از گروه‌هایی منتشر کرد که طبق اعلام این وزارتخانه، تحریم اسرائیل را خواستار شده‌اند.

طبق اعلام اسرائیل، این سازمان‌های مردم نهاد در سال ۲۰۱۶ میلادی پنج میلیون یورو بودجه دریافت کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی همچنین در فهرست خود از سازمان‌هایی مانند «اِن پی اِی» نروژ نام برده است که گفته می‌شود در سال ۲۰۱۶ میلادی یک میلیون و هفتصد هزار یورو بودجه دریافت کرده است.

اسرائیل از اتحادیه اروپا می‌خواهد که سیاست خود مبنی بر مخالفت با تحریم‌ها علیه اسرائیل را در عمل به طور کامل اجرا کند و بی درنگ تأمین بودجه سازمان‌هایی را که مشوق تحریم اسرائیل و مشروعیت زدایی از آن هستند، متوقف کند».

شماری از مقامات اتحادیه اروپا که خواستند نامشان فاش نشود، می‌گویند فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی این اتحادیه، گزارش اسرائیل را به همراه نامه‌ای دریافت کرده است و بررسی آن هم اکنون ادامه دارد.

این گزارش، تازه‌ترین اقدام اسرائیل برای مبارزه با جنبشی جهانی است که بایکوت، کاهش سرمایه گذاری و تحریم اسرائیل را به علت نحوه رفتار آن با فلسطینیان خواستار شده است.

این جنبش که هزاران عضو داوطلب در سراسر دنیا دارد، از شرکت‌ها، هنرمندان و دانشگاه‌ها خواسته است که ارتباط خود را با اسرائیل قطع کنند.

انتهای پیام/

تلاش رژیم صهیونیستی برای مقابله با پویش جهانی تحریم اسرائیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار