امام جمعه سرابله در خطبه های امروز با اشاره به سالروز فتح خرمشهر وروز دزفول گفت: دزفول با ایستادگی ومقاومت خود توانست نمونه ای از ایثار وفداکاری را به ثبت برساند.

دزفول نماد نماد ایثار و فداکاری است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حجت الاسلام امرایی بیان کرد: فتح خرمشهر از بارزترین فتح الفتوح های دفاع مقدس است که ایثار وسربلندی رزمندگان ما را نمایان تر کرد.

وی در ادامه بااشاره به سالروز پیروزی حزب الله در جنگ سی وسه روزه افزود: اسراییل در این جنگ چنان به تلاطم افتاد که تمام نقشه های شوم این شیطان نقش برآب شد.

حجت الاسلام امرایی اظهارکرد: رزمندگان حزب الله با نیروهای اندک خود چنان درسی به رژیم صهیونیستی داد که همه ابرقدرت ها مات ومبهوت قدرت حزب الله شدند.

وی در ادامه با اشاره به روز مجلس اضافه کرد: همه مجلسیون ما باید بر تخصیص اعتبارات واختصاص بودجه ها نظارت کامل داشته باشند و بر عدالت در تخصیص اعتبارات تاکید داشته باشند.

امام جمعه سرابله ادامه داد : نمایندگان مردم در مجلس باید بر ضرورت درخواست های مردم برای رفع مشکلات اهتمام داشته باشند .

وی همچنین با اشاره به اختصاص اعتبار به مسجد جامع سرابله یادآورشد: چند سالی هست که بودجه اختصاص داده میشود ولی هیچگونه تخصیصی انجام نشده ومردم سرابله از این اقدام بشدت معترض هستند.

حجت الاسلام امرایی در ادامه با اشاره جشن گلریزان زندانیان در شهرستان اعلام کرد: زندانیان غیر عمد بدون هیچگونه گناه وبزه ای در زندان بسر میبرند و خانواده این دربندان به سختی معیشت میکنند وبر مردم لازم است در این ماه خدا به این عزیزان کمک کنند.

انتهای پیام/ د

ایستادگی دزفول نماد ایثار و فداکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.