رئیس آموزش و پرورش استثنایی تهران از آمادگی ۴۸ پایگاه برای اجرای طرح سنجش سلامت خبر داد.

آمادگی آموزش و پرورش تهران برای اجرای طرح سنجش سلامتشهناز کریمی رئیس آموزش و پرورش استثنایی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان اظهار کرد: هنوز زمان دقیق اجرای طرح به ما ابلاغ نشده است اما به محض اعلام زمان، کار را در ۴۸ پایگاه در نظر گرفته شده برای این منظور اجرایی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پایگاه‌های سنجش سلامت در مدارس بر پا می‌شود بنابراین عملیاتی شدن طرح سنجش پس از تعطیلی مدارس خواهد بود، اما بر اساس برنامه ریزی‌ها بستر لازم برای اجرای طرح را آماده کرده‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران درباره زمان احتمالی شروع طرح گفت: با توجه به شرایط امتحانی دانش‌آموزان از ۲۰ خرداد ماه به بعد امکان اجرای طرح در مدارس وجود دارد.

کریمی تصریح کرد: امسال همانند سال‌های گذشته ۴۸ پایگاه اجرای طرح سنجش را برپا کردیم، اما دو پایگاه سنجش تخصصی برای معاینات تخصصی در نظر گرفته‌ایم که یکی از پایگاه‌ها در غرب تهران و دیگری در شرق تهران است.

وی یاداور شد: تعدادی از مدارس ابتدایی تهران که برای اجرای طرح انتخاب شدند از نظر امکانات اجرای طرح و نیروی انسانی در شرایط مناسبی قرار دارند و زمان اجرای کار اعلام خواهد شد.

انتهای پیام /

آمادگی شهر تهران برای اجرای سنجش سلامت نوآموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار