معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی به ارزش ۸۰ میلیون ریال و مقادیری موادمخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ناصر علی صفر پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، ۲ دستگاه موتور سیکلت، ۷ دستگاه ضبط و پخش خودرو، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۳ دستگاه دلر برقی، ۱۵ عدد مدارک هویتی سرقتی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر مواد، ابزار و ادوات مصرف موادمخدر کشف کردند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح، گفت: در این طرح ۱۹ متهم که ۲ نفر آن‌ها از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر بودند شناسایی و دستگیر شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از همکاری خوب مردم با پلیس، افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.
انتهای پیام/آ

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.