جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۲۳ میلیارد ریالی انواع کالا‌های قاچاق در استان در یکماه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران، گفت: هدف از قاچاق کالا که باعث از بین رفتن بسیاری از فرصت‌های شغلی ممکن می‌شود، تخریب ریشه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است.

وی با اشاره به انهدام ۲ باند قاچاق کالا در استان در یک ماهه گذشته، افزود: ۱۷۰ متهم به قاچاق کالا در این مدت با رصد‌های اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

سرهنگ مفخمی از کشف ۵۴ دستگاه کولر گازی، ۲۷۰ دستگاه ادوات کشاورزی، ۴ دستگاه موتورسیکلت خارجی در این استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح‌ها و در راستای طرح جلوگیری از عرضه و ورود کالا‌های سلامت محور، ۱۰۳ هزار نخ سیگار خارجی، ۶ هزار و ۸۸ قلم انواع دارو از قاچاقچیان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران کشف ۱۷ هزارو ۱۸۷ دام ماهی فلسدار و غضروفی، ۲ هزار و ۱۳۷ عدد شی ء. تاریخی و ۳۰ هزار شاخه چلم و ۷۱ تن چوب جنگلی قاچاق را از دیگر موفقیت‌های این طرح برشمرد و افزود: قاچاق کالا و تاراج منابع ملی تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

وی از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
انتهای پیام/آ

کشف کالای قاچاق میلیاردی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.