مربی والیبال گفت: حضور بازیکنان جوان در تیم ملی نوید روزهای خوب برای والیبال کشور را می دهد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مصطفی کارخانه مربی والیبال در گفت و گو با رادیو درباره مسابقات لیگ ملت های جهان گفت: این مسابقات قبلا لیگ جهانی نام داشت که به نظر من نام پرابهت تری بود اما این تغییر نام تصمیم فدراسیون جهانی بوده است. برگزاری مسابقات نسبت به گذشته متفاوت تر شده است. تعداد تیم ها بیشتر شده و مسلماً خستگی هایی را دربردارد. ما باید میزان آمادگی تیم را در برابر فشار بازی ها بسنجیم.

کارخانه افزود: اگر بخواهیم نسبت به گذشته شرایط را بررسی کنیم، کولاکوویچ با توجه به زمان بیشتری که در ایران مانده، با سبک والیبال کشورمان و خلق و خوی بازیکنان ایرانی آشناتر شده است. ضمن اینکه چهره های جدیدتری به بدنه تیم اضافه کرده و با این شرایط قطعاً روند رو به رشدی را شاهد خواهیم بود.

او ادامه داد: تیم ما پا به سن گذاشته بود. گرچه بازیکنان جدید تیم تجربیات بازی های بین المللی را ندارند، اما امیدوارم این مسابقات فرصتی برای بازیکنان تازه نفس باشد که در آینده بتوانند جای بازیکنان گذشته را پر کنند. باید بسیار خوشحال باشیم مربی کشورمان آنقدر ریسک پذیر شده که ۷تا۸ بازیکن جدید به بدنه تیم اضافه کرده است و این نوید روزهای خوب برای والیبال ایران است.

مربی والیبال بیان کرد: در مسابقات باید شروع خوبی داشته باشیم. آنچه که ما از بازی های گذشته والیبال کشورمان تجربه اندوزی کردیم، این است که هرگاه شروع خوبی داشتیم، خیلی بهتر نتیجه گرفتیم.

کارخانه از انحلال کامل تیم بانک سرمایه خبر داد وتصریح کرد: ما ۳ سال متوالی با این تیم قهرمان ایران و آسیا شدیم. مسئولان باشگاه نسبت به تیم بسیار محبت داشتند. اما سیاست این طور بوده که تیم داری نکنند. من هم هیچگونه ناراحتی از این باشگاه ندارم. هرچند سهمیه باشگاه های آسیا را از ما گرفتند و به تیم خاتم اردکان دادند، اما سهمیه لیگ مان همچنان پابرجاست و در تلاش هستیم یک حامی مالی پیدا کنیم و همین کادر را در قالب یک تیم دیگر قرار دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات کارخانه درباره تیم ملی والیبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار