نمایش" مصاحبه" به کارگردانی امید کفشدار جلالی درآستانه اشرفیه درحال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛کمیل شریفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه گفت: نمایش "مصاحبه" به نویسندگی محمد رحمانیان و کارگردانی امید کفشدار جلالی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه درحال اجراست.
وی افزود: اجرای این نمایش که از ٢٩ اردیبهشت ماه آغاز شده است به مدت ١٣ شب ساعت ۱۸:۳۰برروی صحنه می‌رود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه گفت: نمایش مصاحبه نمایشی اجتماعی که دارای متنی قوی بوده و درباره انقلاب الجزایر و اتفاقاتی که قبل و بعد از آن برای دو تن از شخصیت‌های نمایش می‌افتد، است.

کمیل شریفی افزود: این نمایش از نمایش‌های معروفی است که تاکنون از سوی گروه‌های مختلف تئاتری در ایران به روی صحنه رفته است و به خاطر صحنه‌های تلخ موجود در آن، دیدن آن برای افراد زیر ١٥ سال توصیه نمی‌شود.
وی گفت:: بازیگران: سمیر محسن پور، غزال کیهان، منشی صحنه: الناز شعبانی، مشاور کارگردان: میلاد حسین زاده، سرپرست گروه: محمدرضا جعفری لفوت، مدیر تولید و هماهنگی: سبحان بامداد، طراح صحنه: محمدرضا پورعلی، انتخاب موسیقی: احمد الفتی، طراح نور: مجید رهبری آزاد، طراح لباس: سارا پاشاپور و عکاس: دلارام بیگی از عوامل اجرای این نمایش هستند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای رزرو بلیط با شماره همراه ٠٩٣٣١٧٤٩٧٨٢ تماس بگیرند.

انتهای پیام / ق

نمایش "مصاحبه" در آستانه اشرفیه

 

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.