توجه به مناسب سازی محله های قدیمی شهر کرمانشاه یکی از اقدامات ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ نشستی که در شهرداری کرمانشاه و با حضور برخی از مسئولان از جمله احمد زاده رئیس کمیته بهداشت سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر کرمانشاه ، پلیس راهور، سازمان آب و فاضلاب و.. برگزار شد چند موضوع را در دستور کار داشت.

احمد زاده رئیس کمیته بهداشت سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت :جلسه امروز دعوت از همه دستگاه های خدمات رسان پلیس راهور شهرستان کرمانشاه / سازمان آب و فاضلاب و عزیزانی که مرتبط با این جلسه هستند تا  در خصوص مشکلاتی حاکم برسطح کرمانشاه تصمیم گیری شود وی گفت:  امروز قرار است مشکلات منطقه 3 کرمانشاه  از حیث سلامت ایمنی و محیط زیست و محیط اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.

گذری بر محله های قدیمی شهر کرمانشاه/روند مناسب سازی پیگیری می شود

برنامه ای برای بازدید از محلات قدیمی شهر کرمانشاه

بعد از این نشست مسئولان شهرداری به منظور بازدید و رصد مشکلات راهی یکی از مناطق شهر کرمانشاه شدند

 یکی از پیرمردهای این محله می گفت: بزرگترین مشکلی که چهار راه دوم رشیدی دارد چهار راه فاضلاب است و چندین بار شکایت کردیم امدند لوله گذاری کردند اما جوابگو نبود.

خانمی هم می گفت: وقتی باران می بارد تمام چشمه ها پر می شود و فاضلاب از خانه هایمان بالا می زند.

گذری بر محله های قدیمی شهر کرمانشاه/روند مناسب سازی پیگیری می شود

ناصری مدیر آبفای منطقه یک در پیگیری این مشکلات  گفت :با توجه به اینکه شبکه های ما سنتی است و کانالهای ما جوابگوی اب های سطحی راندارد و هنگام بارندگی حجم اب زیاد می شود به هر حال ما امروز دور هم جمع شدیم تا بتوانیم مشکلات این منطقه را حل کنیم.

 

قاسمی فر مدیر شهرداری منطقه 3 هم گفت :در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شده است معضلاتی از قبیل مسایل ترافیکی شبکه فاضلاب و همچنین بحث آزاد سازی معابر پیاده و دیگر معضلات که داشت که نتیجه خوبی گرفته شد و انشالله در 15 روز اینده جهت تصمیم گیری مجدد این اعضا دور هم جمع می شوند.

گذری بر محله های قدیمی شهر کرمانشاه/روند مناسب سازی پیگیری می شود

 

انتهای پیام/پ

روند بررسی مشکلات شهر کرمانشاه

برچسب ها: شهرداری ، بافت قدیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.