مجموعه داستان "اصغر پیکاسو" پنجمین اثر عباس رسولی املشی منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: مجموعه داستان "اصغر پیکاسو" پنجمین اثر عباس رسولی املشی با تصویرگری شیما وهابی املشی و شهرزاد وهابی املشی ازسوی انتشارات آوای غزل در هزار نسخه در اردیبهشت ١٣٩٧ چاپ و انتشار یافت.
وی افزود: این اثر شامل یازده داستان کوتاه با عنوان‌های رویای نویسندگی، پشیمان، کلاس انشا، نامادری، فداکاری، عذاب وجدان، سوء استفاده، صبر کن نگهبان، اصغر پیکاسو، حرف مردم و رقص نیاز است که بیشتر این داستان‌ها در دهه‌های شصت و هفتاد نوشته شده و بار‌ها در نشریات کشوری و استانی چاپ شده است.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: عباس رسولی املشی، شاعر، نویسنده، ویراستار و پژوهشگرگیلانی، متولد ۱۳۴۳ املش و تحصیلات خودرا تامقطع دیپلم دراین شهرستان گذرانده است و تامقطع کارشناسی ارشدزبان وادبیات فارسی به تحصیلات خود ادامه داده است.
قاسم مصفا افزود: این نویسنده، شاعر و پژوهشگرگیلانی درسال ۷۵ به استخدام آموزش و پرورش درآمد و هم اکنون سرگروه و دبیر زبان و ادبیّات فارسی دوره دوم متوسطه رودسر است.
وی گفت:عباس رسولی املشی نوشتن داستان را از سال ٦٤ و سرودن شعر را از سال ٦٥ شروع کرده و بیشتر اشعار او در قالب‌های غزل، نیمایی، دوبیتی و رباعی است. وی برای نخستین بار در سال ١٣٧٣ انجمن ادبی با نام " اندیشه " را در شهرستان املش تأسیس کرد و تا سال ١٣٨٨ به عنوان مسئول و مجری انجمن فعالیت داشت.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار داشت: رسولی املشی ریاست انجمن‌های ادبی کانون‌های فرهنگی تربیتی شهید جعفریان و کوثر رودسر، کانون ادبی "آوای شالی " کتابخانة عمومی مرحوم حاجیان بخش رانکوه شهرستان املش و کانون ادبی" ادبستان" کتابخانة عمومی شمس لنگرودی از دیگر فعالیت‌های ادبی وی است.
قاسم مصفا افزود:همچنین این نویسنده گیلانی داوری مسابقات فرهنگی و هنری و انشای نماز در سطح شهرستان و استان، کسب رتبه‌های برتر رشته‌های شعر و داستان در جشنواره‌ها و همایش‌های استانی و کشوری را در کارنامة ادبی خود دارد.
وی تصریح کرد: ازاین شاعر، نویسنده و پژوهشگر گیلانی تاکنون پنج اثر به نام‌های: جهان فوتبال، فرصت سبز، نوبت آینه، عموچانچویی و اصغر پیکاسو چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام / ق

چاپ  مجموعه داستان "اصغر پیکاسو" پنجمین اثر عباس رسولی املشی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.