رئیس اداره برق نهاوند از برق دار شدن ۶۴۳ حلقه چاه عمیق طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

برق دار شدن ۶۴۳ حلقه چاه عمیق طی سال گذشته در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا شیردره رئیس اداره برق نهاوند در جلسه توجیهی کشاورزان شهرستان نهاوند پیرامون صرفه جویی در مصرف برق کشاورزی، گفت: بر اساس دستور هیئت دولت در سال جاری یک مصرف معین برای کشاورزان در نظر گرفته‌شده و اگر بیشتر از میزان تعیین‌شده مصرف شود، نرخ برق مازاد مصرفی آزاد محاسبه خواهد شد.

وی بابیان اینکه در شهرستان نهاوند ۲۵۵ کشاورز مازاد مصرف برق دارند، گفت: اخطار لازم به کشاورزان داده شده و از آن‌ها خواسته‌ایم یا پروانه بهره‌برداری خود را افزایش دهند و یا در بحث استاندارسازی مصرف‌کننده‌های خود اقدام کنند.

رئیس اداره برق نهاوند بابیان اینکه پیک مصرف در حوزه کشاورزی از ۱۵خرداد تا ۱۵ شهریور است، گفت: کشاورزان باید در ایام اعلام شده مصرف برق را بیشتر رعایت و مدیریت برق نهاوند را در مصرف بهینه و جلوگیری از خاموشی‌ها در تابستان یاری کنند.

رئیس اداره برق نهاوند گفت: تا پایان سال گذشته تعداد ۶۴۳ حلقه چاه دارای مجوز در شهرستان نهاوند برق‌دار شده و بر همین اساس با کشاورزان تفاهم‌نامه بسته‌شده که در صورت رعایت کنترل مصرف شامل بسته‌های حمایتی بخشودگی و تخفیف خواهند شد.

وی گفت: سال گذشته در شهرستان نهاوند از تعداد ۷۲۵ مشترک کشاورزی ۵۸۷ مشترک در این زمینه همکاری داشته‌اند که نتیجه این همکاری کاهش ۲۳مگاواتی بار شده است.

شیردره عنوان کرد: مبلغ پاداش اعطایی به کشاورزان در این حوزه بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده که امیدواریم با توجه به سیاست‌های در نظر گرفته‌شده؛ کشاورزان بیش‌ازپیش از طرح‌هایی که موجب کاهش هزینه‌های آن‌ها می‌شود استقبال کنند.

انتهای پیام/ص.ف

۶۴۳ حلقه چاه دارای مجوز در شهرستان نهاوند برق‌دار شده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.