معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان ازدرخشش 210 هنرجودر جشنواره هنرهای تجسمی در استان خبر داد.

درخشش هنرجویان همدانی در جشنواره هنرهای تجسمیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس احمدی‌ مقیم، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه 210 هنرجوی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای استان در جشنواره هنرهای تجسمی شرکت کردند، گفت: مرحله کشوری این جشنواره تابستان سال جاری در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش ایجاد ظرفیت با توجه به نیاز جامعه است، یادآور شد: دانش‌آموزان در هر رشته‌ای که گرایش بیشتری داشته باشند ما برای آنها ظرفیت ایجاد خواهیم کرد و این یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش در امر آموزش است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان به آثار هنرجویان در رشته‌های گرافیک، طراحی و دوخت، نقشه‌کشی معماری و معماری داخلی در 18 زمینه اشاره کرد وافزود: آثار پس از داوری، به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه تحصیل در رشته‌های فنی و کارودانش دانش‌آموز را با مهارت‌ها آشنا می‌کند، افزود: افراد مهارت‌آموخته می‌توانند هم برای خود اشتغال ایجاد کرده و هم زمینه را برای اشتغال دیگران با توجه به مهارت‌ها ایجاد کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه در آینده نه چندان دور فردی که مهارت ندارد نمی تواند شغلی داشته باشد،خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنند که این فرهنگ در بین مردم نهادینه شود و دانش‌آموزان به این سمت هدایت شوند.

انتهای پیام/ب

شرکت 210 هنرجودر جشنواره هنرهای تجسمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.