شيخ دقاق گفت:وضعيت جسمی شیخ عیسی قاسم وخيم است، حصر بيت این عالم مبارز سلامتی وی را به مخاطره انداخته است.

وضعيت جسمی شیخ عیسی قاسم وخيم است/محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم آل خلیفهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛شيخ دقاق،نماينده شيخ عيسی قاسم در ايران در نشستی که شامگاه گذشته به مناسبت دومين سالگرد حصر آيت الله شيخ عيسی قاسم با حضور جمعی از اساتيد حوزه در جامعه المصطفی العالميه برگزار شد وضعيت جسمی اين عالم مبارز را وخيم توصيف کرد و گفت: حصر بيت آن فقيه وارسته موجب شده است که سلامت وی به خطر بيافتد.

وی افزود: البته آيت الله شيخ عيسی قاسم در برابر همه اين تحريم ها و فشارها و حتی اعلام حکم اعدامش ايستادگی کرده و از اهداف و آرمان های اعتقادی خود کوتاه نيامده است.

نماینده شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین واکنش سازمان‌های بین المللی و مجامع حقوق بشر را در قبال جنایات رژیم آل خلیفه بر ضدشیعیان این کشور را خواستار شد.

شيخ دقاق با قدردانی از حمايت های حوزه علميه يادآور شد اين همايش و اينگونه مراسم نشان می دهد شيخ عيسی قاسم متعلق به بحرين نيست بلکه به همه جهان اسلام و آزادگان جهان تعلق دارد و بايد سازمان های بين المللی در قبال اين جنايات مداخله کنند.

در این مراسم شرکت کنندگان در سخنانی از مقاومت و پايمردی شيخ عيسی قاسم تجليل کردند رفع حصر اين فقيه مجاهد را خواستار شدند.

انتهای پیام/ش

برگزاری مراسم سالگرد حصر سیخ عیسی قاسم در قم

برچسب ها: رژیم آل خلیفه ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار